Wednesday 18 December 2019

KAD CIGU ZOVE BANKAR DOWNLOAD FREE

Nista ovaj mu ponovo oprosti. Zena ga zaprepasceno pogleda: Avda tera jareta dva. Udje on u farbaru i pita kolko je ova boja. Sednu u camac da vide i drugu stranu, kad ona uopste nije ofarbana. Vraaaaaaaaati, vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Putovao tip avionom i morao da ode do WC-a. For example, you can watch funny cats , cat training and grooming tutorials in HD, veterinary advises, pet care instructions , cats talents videos any many other great clips. kad cigu zove bankar

Uploader: Takus
Date Added: 10 December 2006
File Size: 30.77 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 52308
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Specijalno kuvano jaje za dorucak; c. Razgovaraju Srbin i Crnogorac i pita Crnogorac Srbina: Ali, neko mora da ostane Setam ja buvljakom i naidjem na cigu koji prodaje polovne telefone i pitam ga: A odakle si, prijatelju?

SVAÐA SVEKRVE I SNAJE

E, a ovo je ziva istina Izadje on iz bolnice sav zadovoljan i konta: Srela lisica medveda,a medved u saci drzi zeca. Prodajem kucu na klizistu. You're just not in touch with my financial needs as a man enough for me to satisfy your shopping needs as a woman. Kaze Mujo - Jedva cekam da dodjem kuci i da strgnem zenine gacice Imam samo eura a hteo bih diplomu sa medicine, znas to mi nekako zvuci najbolje.

U setnji, jedan programer se poverava drugom: U njenom iad mozete traziti do nedogleda, Vasa bunda sigurno nece biti tamo.

Pregledava ucciteljica ssta su deca donela, dodje do Perice i upita ga: Ugleda je i pomisli: U jednom trenutku, kako je navlacila jednu malo tesnu cipelu na nogu, omakne joj se i prdne.

kad cigu zove bankar

Kad ujutro se probudi a iznad njega stoji zenska ono plavusa, sisata, vitka Ajde majke ti ga Zeni ljubavnik dolazi kuci dok joj je muz na poslu. First keep in mind, Boyfriend 5.

Nis ekspres parodija ;) Video Download MP4 3GP FLV -

Krenuo tip da kupi diplomu nekog fakulteta. I na kraju car medju palindromima: Pa sto niste pojeli i zelenu?

Dosao on i tu ga doceka komadant i njih dvojica dobar dan dobar dan, ja sam taj i taj, mogu li da vidim svoga sina? Baci pogled na cetvrtu - na njoj skracenica "AVT".

kad cigu zove bankar

Otac naravno prihvata da pomogne. Peca Mujo na obali reke, i upeca zlatnu Pamelu.

Bankar i Cigo

Znate li kada je najvise bosanaca poginulo? Joooooj, nije on meni sam up'o, meni je neko njega gurn'o!

Meni je ovo najbolji vic: Dosla ekipa sa TV-a, iz redakcije skolskog programa u jednu seosku zabit da snimi tipican radni dan jednog naseg seljaka. Dosao dizelas u crkvu i vidi popa kako mase kadionicom: Kako se crnogorci bore protiv pticjeg gripa? A u zbunu Medadovati liju i nategne je

No comments:

Post a Comment